Om de haverklap hoorde ik mijn ventilator enorm veel herrie maken, ook hoorde ik hem constant draaien of er een vliegtuig opsteeg vandaag toch maar even de kap eraf gehaald....En toen schrok ik toch wel even.
Een dik pak haar zat helemaal vastgekleefd aan de vin verweven over alle andere elementen, ik vond het niet gek dat dit zo'n herrie maakte!!
Heb de boel schoongezogen dat was echt hoog nodig, ik heb tot op heden nog geen herrie meer gehoord wilde al een nieuwe fan gaan bestellen.
Dus mensen vergeet je PC niet eens in de zoveel tijd eens open te maken en voorzichtig uit te zuigen, ook ivm brandgevaar.
Het haar, vet en stof zorgt ervoor dat de PC zijn warmte niet kwijtkan, dit stapeld zich op in het vuil waardoor in het ergste geval de boel in de fik kan vliegen.
Ik werd hierop gewezen door een collega, mijn PC stond op een plankej en hij liet me zien hoeveel stof er bij mn PC verzameld was, alle andere planen waren nagenoeg stofvrij (Voor zover dat mogelijk is in een garage)en die ene plank was git en git zwart...Kan je nagaan wat er ín de PC zit....

. afstoffen met een goedkope kwast op een rustige manier helpt ook, daarna het stof opvegen en/of wegzuigen