dukath schreef:thanks voor jullie stuen. moet straks naar dokter toe want ik vrees dat ik een ontsteking in mn been heb zitten. en dat het daarom zoveel pijn doet. sinds woensdagavond zit ik met koorts en de pijn blijft in mn rechterbeen. ook zijn de tenen daar rood (meer kan ik niet zien want zit in de zwachtels en die mogen er niet af) dus waarschijnlijk kleine ontsteking. dus wat extra antibiotica erbij denk ik. we zullen het wel zien.
@patricia: ik ga gewoon verder met behandeling. idd niet fijn dat ik steeds ff uit de running ben erna maar langs de andere kant als het nu helpt en ik nieuwe steunkousen heb dan hoeft het niet meer, alleen om de zoveel tijd bij houden dus waarschijnlijk 1 keer per 3 maanden een dagje. maar zoals het nu gaat gaat het goed met mn benen, ze worden echt dunner. heb weer enkels en kuit. iets wat ik al 5 jaar niet gehad heb.en dan zal ook de wondroos minder makkelijk kunnen opsteken omdat er minder afvalstoffen in mn benen blijven zitten. dus alleen maar goede dingen die erdoor kunnen komen. daar heb ik wel ff wat voor over hoor. want door die wondroos ben ik als ik alle weken bij elkaar optel dat ik ziek bengeweest een half jaar uit de running geweest afgelopenjaar. en dat wil ik echt nooit meer

Is dr al iets van verbetering in zicht????

Keer terug naar [H&L] Health and lifestyle.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast